Első konzultáció

0 Ft

  • Ingyenes egyeztetésünk során tedd fel az összes kérdésed, ami foglalkoztat egy VA megbízásával kapcsolatban, s találjuk meg együtt vállalkozásod kiszervezhető feladatait!

Óradíj

7.000 Ft / óra

  • Óradíj esetén az elszámolás Toggl alkalmazás segítségével perc alapon történik.


Egyedi ár

egyedi ár

  • Az igényekhez igazodva egyedi ár vagy projektár is lehetséges.


Gyakori kérdések

Ki a virtuális asszisztens?

A virtuális asszisztens, más néven online vállalkozástámogató az a személy, aki a távolból segíti tevékenységedet. Kiszervezhetsz feladatokat az adminisztráció, az asszisztencia területén, és a kreatív megvalósításban is segítségedre lehetek.

Milyen díjakkal kalkulálj, ha velem dolgozol?

Mivel egy felelős vezetőnek nem csak a munka elvégzése fontos, hanem a költségek lehető legnagyobb arányú optimalizálása is, a legmegfelelőbb megoldás egy virtuális asszisztens szolgáltatásainak igénybevétele lehet.
Nézzük az előnyeimet!

  • Nincsenek olyan fix költségek, amelyeket egy klasszikus munkavállaló után fizetni kell.
  • Csak azokat a munkaórákat kell kifizetned, amit valóban a Tőled kapott feladatok elvégzésére fordítottam.
  • Megállapodhatunk óradíjban vagy projektárban – ahogy szeretnéd.
  • A díjamat költségként elszámolhatod.
  • Nem kell pluszban számítógépet, szoftvereket beszerezned, a saját eszközeimmel dolgozom.

Óradíj esetén hogyan zajlik az elszámolás?

A megbízás során Toggl alkalmazás segítségével perc alapon történik a tényleges munkával töltött idő mérése. A számla az alkalmazásban készült teljesítési igazolás alapján kerül kiállításra.

Hogyan tartjuk a kapcsolatot?

Nincs szükség személyes találkozásra, online videóhívással, vagy telefonon és emailben is meg tudunk beszélni mindent, ami szükséges. Sőt még szerződni is tudunk!

Dolgozzunk együtt online!

Alkalmazott vagy virtuális asszisztens?

„Azért nem bízok meg VA-t, mert nincs annyi feladat, amit érdemes lenne kiadnom.”
„Ez csak egyszeri alkalom, nem rendszeres feladat.”
Ezek olyan jellemző mondatok, amiket rendszeresen hallok vállalkozóktól, amikor a kiszervezés kérdése szóba kerül. Hadd oszlassak el egy tévhitet: egy VA-nak nem kell napi 8 órányi munkát adnod!
Megbízhatsz akár egyszeri feladattal, például adatbázis szerkesztésével, vagy egy hangfelvétel anyagának gyors legépelésével. Szívesen feltöltöm a webshopodat, vagy kiteszem a posztokat a közösségi oldalaidra. Minden csak megbeszélés és megegyezés kérdése!

Miért lesz zöldebb a vállalkozásod, ha virtuális asszisztenssel dolgozol?

Nyilvánvaló, hogy a papír és műanyag irodai hulladékot nem tudom helyetted elvinni a szelektív gyűjtőkbe, de rengeteg egyéb módon járulhatok hozzá a céged ökológiai lábnyomának csökkentéséhez.
Nézzük tehát a környezetvédelmi előnyeim!

  • Nem veszek igénybe sem autót, sem tömegközlekedést annak érdekében, hogy Neked dolgozzak, tehát nem szennyezem feleslegesen a levegőt.
  • Az én irodámat magam fűtöm télen, és hűtöm nyáron, így az ebből származó légszennyezést is kihúzhatod a listáról.
  • A saját bögrémből kávézom minden reggel, nem vásárolok naponta papír- vagy műanyagpoharas frissítőt, mert késésben vagyok az irodából, és otthon nem volt rá időm.
  • Online dolgozom, nem termelek felesleges papírhulladékot, még a Te céged ügyei miatt sem!

Védd a Földet! Dolgozz virtuális asszisztenssel!

Bizalom és titoktartás

Bizalom. Ez bizony egy központi kérdés, hiszen sok esetben nagyon bizalmas adatokkal és információkkal dolgozik egy virtuális asszisztens. Megértem, hogy kevés az, ha azt mondom: Bennem megbízhatsz, nálam jó helyen vannak a céges adataid és üzleti titkaid.
Éppen ezért olyan titoktartási nyilatkozatot mellékelek minden szerződéshez, amely mindenre kiterjedően szabályozza és garantálja a hozzám került információk kezelésének módját és a felhasználásuk lehetőségeit. Nyugodt lehetsz, tőlem nem kerül illetéktelen kezekbe egyetlen adat sem.

Alkalmi munka vagy tartós megbízás?

Mindkettő lehetséges, a Te igényeidhez igazodva.

Még kis vállalkozó vagyok, de nem győzöm a munkát… Mit tegyek?

Két méret közt a legnehezebb ruhát vásárolni. Amikor a kisebb szorít, de az eggyel nagyobb leesik rólad, akkor döntened kell: lefogysz vagy hízol?
Ugyanez van a cégekkel is. Furán hangzik? Pedig igaz. Amikor már nem vagy annyira kicsi, hogy elég legyen a te egyedüli munkád minden területen, ezért mindig elhavazódsz… De még nem vagy elég nagy ahhoz sem, hogy állandó alkalmazottat foglalkoztass, vagy éppen bővítsd a csapattagok számát… na, AKKOR van a vállalkozásod két méret között.
Szerencsére erre is létezik áthidaló megoldás.  Úgy hívják virtuális asszisztens. Azaz én. Szólj, ha két méret között vagy, és Rád igazítom a vállalkozói ruhatárad!

Mit nyersz egy virtuális asszisztenssel?

Elsősorban időt: időt a vállalkozásod más teendőinek elvégzésére, időt a családodra, időt a hobbidra.
Mindezeken túl azt a könnyebbséget, hogy nem kell a „nemszeretem” feladatokkal törődnöd, ezzel is megteremtve a lehetőséget azon tevékenységek elvégzésére, melyek előreviszik vállalkozásodat.